Language
Nederlands
English
Francais
Chinese
Spanish
Portugese
Turkish
010 843 77 62
家
利率
書
æœå‹™
常å•å•é¡Œ
å…¬å¸
接觸
Toggle navigation
FAQ
Taxi bestellen
Welke gegevens moet ik doorgeven bij mijn bestelling?
Bij de reserveringsformulier kunt u al uw gegevens stap voor stap invullen.
Kan ik een taxi voor een bepaald tijdstip bestellen?
Ja, u kunt voor ieder tijdstip van de dag een EASYTAXISCHIPHOL-taxi reserveren.
Hoe weet ik of mijn bestelling is verwerkt?
U ontvangt een bevestiging via de mail.
Kan ik een schipholtaxi reserveren voor een andere vliegveld dan Schiphol?
Uiteraard is dat ook mogelijk. U kunt telefonisch of via de contactformulier een offerte aanvragen.
Krijg ik een bevestiging na het bestellen van een taxi?
U ontvangt een bevestiging via de mail.
Kan ik in heel Nederland worden opgehaald?
Uiteraard is dat mogelijk. Indien uw woonplaats niet bij 'tarieven' staat vermeld kunt u contact opnemen voor een offerte.
Hoe lang van tevoren moet ik reserveren?
U kunt op elke moment van de dag u taxi bestellen. Reist u echter binnen 12 uur, dan moet u ons even bellen!
Tarieven
Hanteert Easy taxi Schipol een vast tarief voor ritten naar Schiphol?
Wij hanteren vaste tarieven voor een taxi naar en van Schiphol.
Tijdens de rit
Hoeveel personen mogen er in een taxi meerijden?
In een sedan kunner en tot 4 personen meerijden, en in een busje tot 8 personen.
Betalen
Hoe kan ik mijn geboekte rit betalen?
Wij bieden meerdere betaalopties aan. Je kunt bij ons betalen via ideal creditcard,
Kan ik in de taxi met een pinpas betalen?
Ja, alleen dient u dit van te voren door te geven aan de centrale. Zodat wij dit aan de chauffeur kunnen doorgeven.
Kan ik een taxi vooruit betalen?
Uw kunt via ideal of creditcard de taxi vooruitbetalen.
Kan ik op rekening rijden?
Dit is alleen mogelijk voor bedrijven.
Speciale wensen
Kan ik mijn reis nog annuleren?
U kunt uw reis 12 uur voor vertrek annuleren daar aan zijn geen kosten verbonden.
Kan ik een rolstoel in de taxi meenemen?
Dit is alleen mogelijk bij een inklapbare rolstoel.
Kan ik mijn fiets meenemen in de taxi?
Alleen als u naar Schiphol gaat en uw fiets is al verpakt in een doos, dan kan hij mee in een taxibusje.
Mag mijn huisdier mee in de taxi?
Huisdieren zijn in principe niet toegestaan in de taxi, tenzij deze in een tas of in een bench zitten.
Reizen met kinderen
Klachten
Hoe kan ik een klacht indienen?
U kunt uw klacht via de contactformulier doorgeven. of mail ons naar info@easytaxischiphol.nl
Service overige
Helpt de chauffeur met het instappen en/of het tillen van mijn bagage?
Ja, iedere chauffeur helpt met instappen en/of bagage.