FAQ

Taxi bestellen

U ontvangt een bevestiging via de mail.
Ja, u kunt een taxi reserveren voor andere luchthavens dan Schiphol. Wij bieden vervoer van en naar alle luchthavens in Nederland, België en Duitsland.
U ontvangt een bevestiging via de mail.
Uiteraard is dat mogelijk. Indien uw woonplaats niet bij 'tarieven' staat vermeld kunt u contact opnemen voor een offerte.

Terugkomst op Schiphol

U wordt verwacht bij vertrekhal 3 uitgang C van Schiphol. In geval van vertragingen kunt u er op rekenen dat wij deze nauwlettend in de gaten houden. Na aankomst op de luchthaven dient u uw mobiel aan te zetten, zodat de chauffeur u kunt bereiken.

Extra ophaaladres

Ja, dat kan! Het kost €10 extra per extra adres binnen dezelfde woonplaats en €20 extra per adres in een andere plaats.
U kunt het extra adres opgeven bij de opmerkingen in het bestelformulier.

Bagage

Een stationwagen taxi kan 4 grote koffers en 4 cabine trolleys meenemen,
Een taxi bus kan 8 grote koffers en 8 cabine trolleys meenemen,

Tarieven

Wij hanteren vaste tarieven voor een taxi naar en van Schiphol.

Tijdens de rit

Een stationwagen taxi biedt plaats aan maximaal 4 passagiers, terwijl een busje taxi tot 8 passagiers kan vervoeren.

Betalen

Bij EASYTAXISCHIPHOL hanteren wij een vooraf betaalbeleid voor al onze ritten. Dit zorgt voor een soeple, betrouwbare en zorgloze reis voor zowel u als onze chauffeurs. Wij danken u voor uw begrip en kijken ernaar uit om u veilig en comfortabel naar uw bestemming te brengen!
Dit is alleen mogelijk voor bedrijven.

Speciale wensen

U kunt uw reis 12 uur voor vertrek annuleren daar aan zijn geen kosten verbonden.
Dit is alleen mogelijk bij een inklapbare rolstoel.
Alleen als u naar Schiphol gaat en uw fiets is al verpakt in een doos, dan kan hij mee in een taxibusje.
Huisdieren zijn alleen toegestaan in de taxi als ze in een tas of bench zitten.

Reizen met kinderen

In Nederland mogen kinderen in een taxi zonder kinderstoel zitten. Baby’s mogen op schoot worden gehouden en oudere kinderen mogen op een gewone stoel zitten met de gordel om.

Klachten

U kunt uw klacht via de contactformulier doorgeven. of mail ons naar info@easytaxischiphol.nl

Service overige

Ja, iedere chauffeur helpt met instappen en/of bagage.