FAQ

Taxi bestellen

Bij de reserveringsformulier kunt u al uw gegevens stap voor stap invullen.
Ja, u kunt voor ieder tijdstip van de dag een EASYTAXISCHIPHOL-taxi reserveren.
U ontvangt een bevestiging via de mail.
Uiteraard is dat ook mogelijk. U kunt telefonisch of via de contactformulier een offerte aanvragen.
U ontvangt een bevestiging via de mail.
Uiteraard is dat mogelijk. Indien uw woonplaats niet bij 'tarieven' staat vermeld kunt u contact opnemen voor een offerte.

Tarieven

Tijdens de rit

In een sedan kunner en tot 4 personen meerijden, en in een busje tot 8 personen.
Ja, al onze chauffeurs hebben een navigatiesysteem in hun auto. Zij beschikken echter ook over een zeer goede stratenkennis.
Onze chauffeur rijdt automatisch de kortste route. Tijdens de spits of wegopbrekingen kan de chauffeur met u overleggen of de snelste route ook een optie is.

Betalen

Ja, alleen dient u dit van te voren door te geven aan de centrale. Zodat wij dit aan de chauffeur kunnen doorgeven.
Ja, alleen dient u dit van te voren door te geven aan de centrale. Zodat wij dit aan de chauffeur kunnen doorgeven.
Uw kunt via ideal of creditcard de taxi vooruitbetalen.
Dit is alleen mogelijk voor bedrijven.

Speciale wensen

U kunt uw reis 12 uur voor vertrek annuleren daar aan zijn geen kosten verbonden.
Dit is alleen mogelijk bij een inklapbare rolstoel.
Meestal niet. Alleen als u naar Schiphol gaat en uw fiets is al verpakt in een doos, dan kan hij mee in een taxibusje.
Huisdieren zijn in principe niet toegestaan in de taxi, tenzij deze in een tas of in een bench zitten.

Reizen met kinderen

Klachten

U kunt uw klacht via de contactformulier doorgeven. of mail ons naar info@easytaxischiphol.nl

Service overige

Ja, iedere chauffeur helpt met instappen en/of bagage.